1. Mam problem z logowaniem do Systemu Legalis Administracja  – zapomniałem hasła. Jak odzyskać hasło?

W celu ustanowienia nowego hasła proszę skorzystać z opcji RESETU HASŁA w poniższym formularzu:

2. Mam problemy z logowaniem do Systemu Legalis Administracja – otrzymuję komunikat o treści „Osiągnięto maksymalną liczbę użytkowników korzystających z licencji. Proszę spróbować ponownie później”. Co może być tego przyczyną?

Komunikat taki oznacza, iż wszystkie wykupione dostępy do Systemu Legalis Administracja są obecnie wykorzystywane. W takim przypadku konieczne jest wylogowanie się jednego z Użytkowników w celu zwolnienia licencji. Komunikat taki może wystąpić również w przypadku, gdy po skończonej pracy w programie została zamknięta przeglądarka internetowa bez wcześniejszego wylogowania się z Legalisa. W takim przypadku należy odczekać do 15 minut na zwolnienie sesji.

W celu zwiększenia ilości wykupionych stanowisk, prosimy o kontakt z Doradcą Klienta numerem telefonu 22 311 22 22 wew. 1.
Mogą się Państwo skontaktować z nami w tej sprawie również poprzez e-mail [email protected]

3. Czy można zmienić login do Legalis Administracja?

W Systemie Legalis nie można zmienić loginu Użytkownika. Można jedynie wygasić stary i założyć nowy login. Będzie  się to jednak wiązało z utratą historii pracy i dokumentów dodanych do „Ulubione”. W celu założenia nowego loginu, na adres e-mail: [email protected] należy przesłać następujące informacje:
– login, który ma zostać zmieniony,
– adres e-mail, który zostanie ustawiony jako nowy login,
– pełne dane płatnika faktury (nazwa, adres, nr NIP).