Informacja ze strony: https://www.gov.pl/web/kas/w-kontaktach-z-kas-korzystaj-z-elektronicznych-form-obslugi-klienta2

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług i kontaktu z urzędami skarbowymi poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne na stronie podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Więcej informacji dostępnych jest na stronach internetowych poszczególnych izb administracji skarbowych, urzędów skarbowych oraz na stronie podatki.gov.pl

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Infolinia KIS

Krajowa Informacja Skarbowa udzieli Ci informacji podatkowych i celnych przez telefon:

  • 22 330 03 30 (z telefonów komórkowych)
  • 801 055 055 (z telefonów stacjonarnych)
  • +48 22 330 03 30 (z zagranicy)

od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.

Zachęcamy również do zadawania pytań drogą elektroniczną poprzez formularz dostępny na Portalu Podatkowym (przyp. red.: https://www.podatki.gov.pl/)

Aby otrzymać informację na temat cła lub podatków na adres e-mail, na stronie Portalu Podatkowego należy wybrać pozycję Skontaktuj się z nami (przyp. red.: https://www.podatki.gov.pl/zadaj-pytanie/), a następnie opcję „Pytanie e-mail”.

Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędach skarbowych i Krajowej Informacji Skarbowej.

Klienci będą przyjmowani z zachowaniem szczególnych środków ostrożności. Prosimy o stosowanie się do zaleceń zamieszczonych w siedzibach urzędów.

Źródło: www.gov.pl/web/kas