1. Mam problem z logowaniem do Systemu Legalis Administracja – zapomniałem hasła. Jak odzyskać hasło?
W celu ustanowienia nowego hasła do Systemu Legalis Administracja proszę skorzystać z opcji RESETU HASŁA w poniższym formularzu
2. Mam problemy z logowaniem do Systemu Legalis Administracja – otrzymuję komunikat o treści „Osiągnięto maksymalną liczbę użytkowników korzystających z licencji. Proszę spróbować ponownie później”. Co może być tego przyczyną?
Komunikat taki oznacza, iż w danym momencie wszystkie wykupione dostępy do Systemu Legalis Administracja są wykorzystywane. W takim przypadku konieczne jest wylogowanie się jednego z Użytkowników w celu zwolnienia licencji. Komunikat taki może wystąpić również w przypadku gdy po skończonej pracy w programie została zamknięta przeglądarka internetowa bez wcześniejszego wylogowania się z systemu Legalis. W takim przypadku należy odczekać do 15 minut na zwolnienie sesji
Jednocześnie informujemy, że jeśli potrzebują Państwo dokonać rozszerzenia zakresu posiadanych stanowisk, nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji pod numerem: 22 311 22 22 wew. 1. Mogą się Państwo skontaktować z nami w tej sprawie również poprzez e-mail legalis@beck.pl.
3. Czy można zmienić login do Systemu Legalis Administracja?
W Systemie Legalis Administracja nie można zmienić loginu użytkownika. Można jedynie wygasić stary i założyć nowy login. Będzie to jednak wiązało się z utratą historii i ulubionych. W tym celu na adres e-mail: legalis@beck.pl należy przesłać następujące informacje
- login, który ma zostać zmieniony
- adres e-mail, który zostanie ustawiony jako nowy login
- pełne dane płatnika faktury (nazwa, adres, nr NIP).